fre, lör, sön, mån

tjafan!
Jävlar vad jag ligger efter i bloggningen.
I fredagskväll så åkte jag, David och Jombe till Samuel. Vi tog det bara lugnt, lyssnade på musik och drack lite.
Drog sedan hem, var inte så jättepigga på festligheter.

I lördags röjde jag hela mitt rum, det såg förjävligt ut. Men skönt nu när det är städat.
Sedan kom Peter, Pauline, Linn och David över på middag. Det var, som alltid, skitgott och avslutades med en del drinkar som Anders och Peter gjorde iordning åt mig, David och mamma.
Sedan åkte jag och David till Samuel som hade en del folk hemma hos sig och vid tolvtiden åkte vi till Pans.
Det var faktiskt en jäkligt rolig kväll som slutade på Ralles med David !

Igår följde David med mig och pappa på Aik-helsingborg. Skönt med vinst!
Sedan köpte vi vindruvor och nästan ett kilo godis och åkte hem till mamma och käkade middag och kollade på film. Typisk mys-söndag!

Idag har jag bara en lektion, datorkunskap från 13.00-14.20. Känns onödigt, men vadfan.
Ska åka om en timme.
puss


Kommentarer
josefin

gud vad skön skoldag! :)

2008-11-03 @ 14:46:49
URL: http://stendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0