torsdag

hola amigos!
idag började vi med en härlig redovisning klockan 8.00, men den gick bra. våran fek-grupp redovisade en undersökning vi gjort i skolan.
nu har vi samhällskunskap och sitter och arbetar med barnsoldater som ska redovisas på torsdag. Jag är klar med min del och har därför lite tid över att slappa på. sätter mig därför och bloggar lite.
Fick nyss en del glada miner åt davids bilder i inlägget innan. Visst är han söt?
Idag är den någon internationell dag i skolan och det ryktas om att några engelsmän ska dansa i ljushallen på våran naturkunskapslektion efter detta. Jag hoppas såklart att vi får skita i den lektionen då, men det lär ju aldrig hända.
Efter lunchen har vi spanskaprov, kul! Jag känner mig så jävla kass alltså, hade tänkt att sitta uppe och plugga halva natten men jag är så himlans trött på kvällarna så jag slocknar dirket. somnade gott gjorde jag iallafall med ett gulligt godnatt-sms av D.
Vi har för övrigt världens segaste dag idag, 8-16. Åtta timmar i skolan är ju ingen höjdare.
Matematik och idrott väntar efter spanskaprovet.
Skönt med helg snart, tiden går så fort. Halleluja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0