torsdag

skoldagen äntligen avklarad, inget speciellt att ta upp förutom att typ halva klassen sket i den sista lektionen.
Jag tvekade först, men sedan fick jag en massa kommentarer: om vi skolkar så ska väl verkligen du göra det?
Jo, det brukar vara jag som ordnar grupptrycket men den här gången föll jag för det. Jag ångrar lite att jag inte var så pass uppkäftig och stannade kvar bara för att..

Jag hade betygssnack med Janne, So-läraren, idag och det var positivt.
Vi fick också tillbaka kemiproven, jag fick VG+ och är hur nöjd som helst.

Om en timme ska jag träffa faster Mia i vällingby för en fika.
Det ska bli mysigt att snacka skit med henne, det var länge sedan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0