tjuvlyssnat.se

Tunnelbanans gröna linje, Gullmarsplan

Två tjejer ~15 går mot spärrarna med sina gitarrer.
Tjej 1: Så när jag skulle planka idag, när jag skulle hoppa över spärren, fastnade jag med väskan i nånting och ramlade. Alltså verkligen ramlade, rätt ner på golvet!
Tjej 2 (skrattar lite): Tina, du är så smart!
Tjej 1: Men jag ramlade inte direkt. Jag landade på andra sidan spärren först, sen ramlade jag. Gud vad väktarna kollade på mig! Som om jag vore värsta psykdåren...
Tjej 2: Men vadå, gjorde de inget?
Tjej 1: Nej, alltså, jag plankade inte in, jag plankade liksom ut. Jag brukar hoppa ut. Smidighetsträning, du vet!



Kommentarer
Cassandra

HAHA! vilket pucko!

2008-03-12 @ 15:39:53
julia

haha cassandra?! ^^

2008-03-12 @ 17:21:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0