tisdagkväll

Hej igen !
Mycket bilder idag, roligt va?
Vad är det man brukar säga..att den bild säger mer än tusen ord. Ja, det stämmer ju faktiskt. Och själv har jag varit inne på flera bloggar där det bara är text, text och åter igen text. Man tröttnar tillslut. Ögonen orkar inte.
Just därför lägger jag in massor av bilder, det blir så mycket roligare då!
Dessutom uppskattas det när man väl lägger in lite text! Då slukas det på en gång!
I eftermiddag var jag och mamma i Vällingy. Jag köpte ett par byxor, strumpbyxor och en av de saker jag ska ge till David i födelsedagspresent!
Nu på kvällen har jag gjort klart en bilduppgift och bara slappat. Så skönt att det inte är mycket kvar i skolan innan lovet nu. Två dagar kvar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0