slapp söndag

Hej! Nu är jag superdupermegatrött, och jag förstår faktiskt inte riktigt varför jag sitter kvar här.
Imorgon är det skola från 8-16 och skoldagen i sig ser ju inte så himla lockande ut. Matte, samhälle, lunch, spanska, engelska, svenska och mentorstid. Huanemej, men vi klarar det spettor!
Jag var över hos David en sväng idag. Vi låg och pratade i soffan och sedan åt vi lunch! (lunch halv fem, yeah)
Jag drog mig hemåt och sedan jag kom hem har jag varit typ världens lataste brud.
Suttit vid datan, ätit godis och kollat på hide and seek. En typisk söndag med andra ord, lite skönt ju?
Förresten, underbart väder ute idag! Soligt och nästan varmt. Då blir man riktigt glad!
Tigger var ute idag också. han längtar så mycket tills han får bli utekatt. Han brukar sitta i fönstret och suktas av det fina vädret och alla andra katter som springer förbi. men lugn Tigger, du kommer ut snart! men först ska du bli ett halvår så att du får ta bort bollarna där bak! Hihi.
image939image942
image940image941


Kommentarer
joanna

fan vad söt misse :)

2008-03-18 @ 11:01:07
URL: http://joannakask.blogg.se
mikaela

tack så mycket :)

2008-03-18 @ 13:28:38
URL: http://mikaelaholm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0