sängen, nu!

Jag är så nedrans trött.. ska nog lägga mig och kolla på film och förhoppningsvis somna i någon timme.
Resten av veckan ska jag nog verkligen sova ut.

Helgen ser lugn ut, den ska för det mesta spenderas med D.
Planer än så länge:
Fredag:
Middag hos Liza med spettor och sedan träffa D
Lördag:
Dagen: Kolla på årsredovisningar i Kristofferskolan. Kvällen blir nog lugn.
Söndag:
13:00 - D:s årsredovisning. Efter det: middag hos D med mina föräldrar och hans släkt. Jag ska nog sova där.
Måndag:
Ta ledigt från skolan, ett år sedan min bror gick bort. Ska till graven med T (och kanske D)


Kommentarer
Anonym

vad har hänt med din bror?Puss

2008-03-05 @ 19:25:35
mikaela

jag kan skriva ett inlägg om det på måndag kanske

2008-03-05 @ 21:22:07
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0