Onsdag

Hej svej!
Jag ska ta bussen 08.24 så nu måste jag skynda på med inlägget.
idag börjas det 08.45 med en svenskaredovisning och efter det ska vi kolla på bland annat Jenkan i ljushallen (dans). Det ska bli kul!
Annars är det väl en jobbig dag idag faktiskt. Massor av lektioner efter lunch som avslutas med idrott. Dessutom måste vi hinna spela in en film med våran sam-grupp.
Slutar klockan fyra!
Och jag är väldigt trött, hade svårt att sova inatt på grund av någonting.
Nu måste jag kila, vi hörs senare!
Puss /M


Kommentarer
b

min morsa säger att det är fullmånen man inte kan sova av ;)

2008-03-19 @ 22:09:43
mikaela

ja, mycket möjligt, men så var det inte i detta fall :)

2008-03-19 @ 22:21:01
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0