onsdag

Hej! Har haft en skön skoldag idag.
Började klockan 8.25 med samhälle, där vi jobbade i våra grupper.
Sedan onsdagsrast som denna gång var någon ballonglek.
Efter det hade vi svenska (jobbade också i grupp), lunch, och sedan naturkunskap.
Slutade 13.25!
På vägen hem köpte jag hårfärg som kom till användning senare in på kvällen.
Jag och mami var ensamma hemma så vi köpte soppa och värmde, blev en kyckligssoppa för min del! Gött!
Jag, mamma och Tigger har nu suttit och kollat på Greys, Fråga Olle och pluggat lite minimalt till spanskaprovet jag har imorgon. För övrigt kommer jag faila totalt. Men jag bryr mig inte så mycket, dumt nog.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0