måndag

Dagar som varit bättre än denna har jag garanterat haft.
Det är just det att ingenting går som jag vill idag, men sådana dagar har ju alla.

Dagen började med att jag hade råkat skruva upp ljudet på min väckarklocka så radion går igång klockan 7 på högsta volym och jag vaknar med en mindre hjärtattack.
Skolan börjar klockan 8 med matte, ja det säger väl allt.
På samhällslektionen gick jag och Liza för att fixa våra individuella val som vi inte kunnat välja hemma på grund av fel på sidan. Vi satt och väntade på rektorn i 45 minuter och när han väl kommer så kläcker han ur sig att han ska ha ett viktigt möte och att vi ska ta kontakt med honom efter lunch. Vid det tillfället hade jag lust att strypa någon men jag gick och åt istället, falaffel - gott det iallafall!
Efter lunchen gjorde jag och Liza ett nytt försök och lyckades då bättre med att få tag i rektorn, men mycket till hjälp kan jag väl inte påstå att vi fick.."skriv en handskriven lapp med dom valen ni vill ha och lämna in imorgon"..kunde inte någon annan vuxen på skolan kläckt ur sig det?
När det var gjort plockade jag på mig en frånvarolapp som jag fyllde i och gick hem.
Väl hemma fortsatte jag att arbeta på min idrottsuppvärmning, det är svårare än man tror att få ihop låt, takt och rörelser så att allt passar. När jag väl fått ihop allt och brände skivan med låtarna så funkade inte skivan.
Istället för att få psykbryt på skiten så satte jag mig med matten. Jag kunde ett tal. Ett. Duktig idiot.
Satte mig framför OC med en soppa, gott. Tack felix för era frysta soppor som går på 6-7 min i mikron. Tack.
Kände mig jävligt hängig så jag tog tempen, feber.
Nu har jag precis varit i Vällingby en snabbis med Sandra, så skönt att komma ut, egentligen vill jag bara sova nu, men icke. Idrottsuppvärmningen är bara nästan klar. Wish me luck.

Jag saknar er:
image892image893



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0