Jobb!

Jag fick nyss ett underbart samtal!
Innan jul förra året sökte jag jobb på bromma församling i hopp om att kunna spara ihop lite slantar. Det verkade positivt i början med sedan hörde jag absolut ingenting från dem. Men nu ringde han äntligen!
Jag ska nog få jobba från och med april, var tredje söndag klockan 11.00 i famnen och sedan klockan 14.00 i ängby kyrka.
Det blir heldagar och ganska många timmar, men det är bara bra eftersom det är hyfsat bra betalt!
Frågan är hur bra jag kommer smälta in bland alla troende.. jag lovar att jag kommer råka svära i kyrkan ett antal gånger. Kanske ska jobba på att förbättra mitt språk, jag har ju en månad på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0