fredag

Hallå i stugan!
Sitter för tillfället med lite vindruvor köpte i cafeterian och dessutom Gustav i datasalen.
Vi håller på och arbetar med engelskaarbetet. Jag har ingen aning om var resten av vår grupp är men skitsamma!
Vi började klockan 8.25 idag med svenska. Så nu har jag håltimme från 9.30-12.00 och så är det varannan fredag. Segt, jag vet!
Igår var jag en duktig och behövande tjej och fixade 17 CD-skivor (genom att använda min fotoskrivare och sätta dit bild på skivan) till Engel's årsarbete som han ska redovisa imorgon så han och David kommer snart till Blackan och hämtar dom!
Just nu är jag sugen på lunch!
Vi hörs senare, pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0