Film


image896
Nu är jag ganska utvilad. Har kollat på film, Att göra en pudel - bra faktiskt! Jag har sett en del av den förut, men inte hela. Jag somnade antaligen.










Jag har precis duschat en ovanligt kall dusch (eftersom jag är en aning varm) och sminkat mig. J
ag och mamma ska snart åka iväg till Solna och fixa korten.
Matteprovet imorgon vill jag inte ens tänka på, jag har inte pluggat någonting och när jag öppnar boken så känns det som att allting är helt nytt för min hjärna.
Kan ni inte sova inatt så kan ni ju slå på msn, för där lär jag vara med matteboken vid sidan av datan, det blir nog en uppesittarnatt för Mikaelas del.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0