torsdag

Idag är jag ledig! Detta på grund av att jag skulle till ungdomsmottagningen för att få recept till att hämta ut mer p-piller, men när jag kom dit så sa dom att dom har drop-in imorgon istället, då jag jobbar.
från hemsidan:

"Må, ti, to, fre 8.15-9.30: Drop-in för dagen-efter-piller, graviditetstester och förnyelse av P-pillerrecept.
To 14-16: Killmottagning. I övrigt endast bokade besök."

ska inte detta betyda att jag kunde komma dit idag eller är det jag som inte kan läsa eller är allmänt dum i huvudet?
Jaja nu blir det till att beställa tid iallafall. Kul.

Annars har veckan har gått fort tycker jag. Igår efter jobbet somnade jag i någon timme hemma och sedan åkte vi till Peter och Pauline och åt en god caesarsallad och marrängtårta, gjort av Pauline.
Efter det åkte jag och David hem till honom och kollade på matchen. Dumt att inte Turkiet vann tycker jag, men men.

ja juste, igår blev David farbor!!
Markus (hans bror) och Matilda fick en liten son igår vid 16-tiden!
Så himla roligt!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0