söndag

Hej!
Igår tog jag och David det bara lugnt på dagen.
Jag åkte hem från honom runt halv 4 och väl hemma städade jag hela mitt rum och på kvällen grillade vi med Peter och Linn. Sandra, Anders dotter, var också här! Gott och mysigt!
Lite senare vid 21-22 kom David, Ian, Hampus, Jenny, Martin, Wedar, Simon, Nickie och Elvira hit!
Vi satt ute, rökte lite vattenpipa, drack och pratade. Jättemysigt.
Runt 1-tiden drog alla utom David. Vi röjde undan och gick och la oss!

Idag vaknade jag och David runt 11. Kollade lite på nyhetsmorgon - en gubbe vann 12 mille. Skulle inte banga!
Nu ska jag iväg till Joanne och Pablo på middag. Ska möta David och hans familj i Alvik snart!
Mot bussen!
Hörs senare, puss!


ni är bäst!
(Jombe, David, jag, Ian)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0