Söndag

Denna söndag började med en underbart god och stor frukostbuffé klockan 10.

Efter det gjorde vi oss iordning och gick till centrum, ca 5 meter från hotellet och shoppade lite smått. Vi hade dock bara en halvtimme på oss eftersom tåget skulle gå runt halv ett.
Efter den lilla trippen fick jag med mig ett par örhängen, en klänning, en tröja och en ny, lite kortare (den på bilden) silverkedja till mitt halsband.
Dessutom massa kort (som kommer upp snart) och ett underbart minne. Tack mamma, Anders och David <3




När jag kom hem slappade jag bara, och nu har jag kollat på fotbollen, underbart att Spanien vann!

By the way, snart kommer vi, Spanien (Magaluf). 21 dagar kvar.

Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna sittandes.
Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till UM och hämta recept till nya p-piller.
Efter det blir det hem en snabbis och sedan till jobbet klockan 11-19.
Dessutom fyller Anders år imorgon.

ps. Grattis på namnsdagen David (Peter, mellannamn)
puss, adios


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0