söndag

Hej!
Igår började jag och David med en mysig frukost på min baksida.
När han skulle åka hem så åkte jag med honom till Vällingby. Köpte ett jättegulligt rosa nagellack!
Resterande av dagen tog jag det bara lugnt och på kvällen åkte jag och hela familjen Söderholm till Joanne och Pablo som bor i studentlägenhet. De bjöd oss på middag!
När vi kom hem så kollade vi på andra halvlek av fotbollsmatchen, Tyskland - Polen.
Sedan sov vi!


(tycker nog att min frukost, till vänster, ser liiiite godare ut..)



Haha, det är så roligt att åka till ställen med denna familj. Alla går åt olika håll, skriker att vi ska till olika ställen och pekar hejvillt åt alla håll. Bilderna säger väl det mesta!
Men vi hittar alltid fram iallafall!

1) I ledet: Pappa, Morfar och Mamma till David!
2) Samuel
3) David
4) Markus
5) Davids pappa (Peter) och David
6) Davids Mamma (Maria), Pablo, Joanne och deras kompis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0