onsdag

Hallå gott folk!
Igår jobbade jag från 13.30-21.30 och var helt slut när jag kom hem.
Slocknade vid 23.30 och vaknade idag klockan 04.45. Så jävla härligt att börja klockan 06.00!
Fast timmarna går faktiskt fortare på förmiddagen än på eftermiddagen, eller det känns så.
Idag slutar jag klockan 14.00 och ska sedan åka hem och städa mitt rum. (och kanske ta igen lite sömn?)
Vid 18-tiden bär det av till våra familjekompisar, Linn's föräldrar. Hennes mamma, Pauline, fyller år idag och jag, David, mamma och Anders ska dit och äta middag tillsammans med några fler.
PS. Idag får vi pengar!


puss


Kommentarer
Malin

Det är underligt, för jag satt här och läste din blogg och tänkte, att vilket bra liv hon har den här tjejen, och sedan så läste jag att du hade haft anorexi, och att du dessutom har förlorat din finaste lillebror.

Jag menar verkligen inte att... ja påminna dig om det här,eller säga att du har ett dåligt liv, tvärtom! jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Men jag har anorexi och förra året förlorade jag min bästavän Tea.

Jag blev bara glad när jag såg att du har haft samma problem och att det går att överleva. Även om du inte kanske skriver ut när det är jobbigt i bloggen varje gång det är det, så tror jag nu att jag kan klara det!

Även om det inte verkar så alla dagar.

Tack vare dig tror jag, iallafall idag, att jag klarar det också.

Så tack så mycket, du är som en förebild för mig, fast jag aldrig har träffat dig.

Oj vilken konstig kommentar, men ja det var allt jag ville säga! Fortsätt såhär Mikaela, du är stark och en riktigt bra förebild att ta efter!

Malin:)

2008-06-25 @ 12:44:27
URL: http://itsablogglife.blogg.se/
Lisa Byström

hej sötnos...<3

2008-06-25 @ 18:34:57
URL: http://lisitas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0