morning, morning!

(på jobbet)
God morgon på er!
Själv har jag redan varit uppe i dryga 3 timmar, hurtigt va? (skulle för övrigt kunna somna sittandes just nu)
Igår var jag som sagt ledig. Runt 14-tiden åkte jag hem till David och kollade på film. Det blev en gammal goding - Drömkåken. Den tröttnar man ju aldrig på, eller hur? Jag tror jag kan typ 90 % av replikerna utantill!

Vid halv sex åkte vi iväg till BB och hälsade på Markus och Matilda som nu fått en liten Mille! Visst är det ett gulligt namn? Han är superdupersöt! (ni får se bild snart)
Jag vill också ha en bebis!

Sedan käkade jag, David och hans bror Samuel på pizzerian och efter det var det dags att åka hemåt.
Hemma kollade jag på fotbollen, förövrigt skitbra att Spanien vann!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0