Måndag

Hej!
Idag började jag halv tio, så jag och Davvan gick hemifrån vid kvart i nio.
I skolan hade vi en halvtimmes matte och så grillade vi korv på samhällen.
Jag fick också reda på att jag får VG i matte och MVG i samhälle. Gissa om jag blev glad?
Jag kan erkänna att jag kramade Janne. Det kom som en reflex. Tror aldrig jag kramat någon lärare förut, om man bortser från avslutningar. Haha.
Efter det åkte de flesta från min klass till Kärsön, men jag insåg att jag kanske inte skulle ha lika roligt som alla andra eftersom jag varken får sola eller bada men min tatuering, så jag åkte en sväng till Vällingby och köpte en kjol och en klänning från Indiska.
Sedan åkte jag hem en sväng och efter det iväg till Linnsan och var barnvakt. Efter ett tag kom David också, vilket Linn tycker var jätteroligt, hon gillar verkligen David!



Kommentarer
Cassie

Hon är typ världens sötaste ju! Ögonen! Riktiga diamanter, hihi

2008-06-09 @ 21:27:29
mikaela

ah, supersöt :)

2008-06-09 @ 22:03:52
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0