helgen

Hej och förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen !
Tänkte börja med en liten resumé av min helg

Fredag:
Åkte in till St Eriksplan och förade med David, Engel, Ian och Sami. Sedan drog vi till Husets i Gamla Stan. Hade aldrig varit där förut, men det var superkul! Träffade massor som jag känner också!
Jag minns inte vilken tid vi åkte hem, men hem kom vi iallafall tillslut!

Lördag:
David åkte och köpte en kostym med sin pappa, medan jag köpte avslutsningskläder med min mamma! Det blev en vit klänning och ett par rosa klackskor. Supersnyggt! Är helnöjd faktiskt.
På kvällen var det hejdå-middag för Lily, en tjej som kommer från New York som bott hos Davids familj i 4-5 månader. Hon åkte hem i söndags.
Efter middagen drog jag, David, Jombe och Ian till Petra som bor en 10-15 min från David. Hon hade grillfest! Det var riktigt trevligt. Vi gick däremot hem alldeles för sent för att jag skulle må bra på jobbet dagen därpå...



1. mina rosa skor!
2. Lily som åkte, så himla söt!

Söndag:
Det var längesedan jag hade så ont i huvudet, och vägen från David till Brommaplan har aldrig känts på otroligt lång.
Började jobba klockan 9 i Ängby. Dessutom var ingen av dem jag jobbade med denna gång speciellt trevliga. Det slutade med att jag satt kokandes (men log såklart) och åt på en bulle i fikarummet efter gudstjänsten.
Vid halv tolv var jag äntligen klar.
Resten av dagen var däremot underbar! Jag åkte ut till Davids mormor och morfar Ekerö. Det var en liten släktträff där med god mat, fotografering av allihopa, blåbärspaj och bad i poolen.
Vi var hemma runt 19.30.
Somnade ganska tidigt, otroligt trött!


Kommentarer
Bella

Kan du inte visa kort på din klänning? :)

2008-06-02 @ 22:44:39
mikaela

går det bra med en bild efteråt? Man vill ju inte avslöja allt! :)

2008-06-03 @ 14:24:38
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0