Blackan, kära Blackan!




Sommarlov, äntligen.
Även om jag kommer tillbaka om 10 veckor så känner jag att jag kommer sakna vissa saker dom veckorna.
No more spetta. Nu är vi sp2a. Snyft
Avslutningen var jävligt soft.
Började 12 i ljushallen. Tal, såg och prisutdelningar
Efter det - klassrummet med utdelning av betyg. Jag är helnöjd med mina om någon ville veta.
Klockan två var det utspring, efter det - flak! Hur kul som helst! Och efter det var jag allt annat än nykter och torr.
Vinglade hem, nyduschad i öl, till David. En härlig, lång, varm dusch och lånandes av myskläder.
Vid 18 drog vi till Alexandras mottagning. Lämnade present, åt middag och så.
Det var egentligen meningen att jag skulle vidare ut, men vet ni vad? Jag är helt slut.
Sängen nästa!
Ska nämligen upp till Davids utspring imorgon klockan 11. Jippie.





somliga har två år kvar..


Kommentarer
alex

du får skicka bilderna till mig sen, dom du har från igår ;) <33

2008-06-12 @ 13:33:15
URL: http://thatgirla.blogg.se/
maja

älskar blackan

kan du skicka filmen du spela in? när de sjunger RENT?

2008-06-12 @ 18:21:03
Cassie

GLAD SOMMAR! :D

2008-06-13 @ 14:52:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0