2008 är underbart

Ja, mina vänner.
Mitt sommarlov kommer att bli toppen, det är en stark känsla jag har inom mig.
Den har redan börjat med en alldeles underbar helg tillsammans med pojkvän och båda våra släktingar.
Söndagen spenderades även med vänner. En blandning av allt det goda helt enkelt. Tuttifrutti liksom.

Denna vecka kommer spenderas på jobbet, på centralen.
På lördag-morgon åker jag och David tillsammans med mina föräldrar till Göteborg. Om det blir bra väder ska vi gå på Liseberg och sedan ut och äta och kanske går jag och David ut på en liten tripp själva sedan? Vi får se!

Den 20 juli åker jag och mina några av mina bästa vänner iväg till Spanien, Magaluf, i en vecka. Bada, sola, festa (!)
Efter en vecka kommer vi hem igen, slitna, bruna, sönderfestade. Men med en, förhoppningsvis, bra resa bakom oss.

Efter det blir det nog mer jobb. Pengarna rullar ju in som dom ska när man sitter här.
Jag och David ska kanske åka iväg till något av våra landställen för oss själva någon helg. Det skulle vara mysigt.
Dessutom skulle jag vilja åka iväg ett gäng någonstans. Grädden på moset skulle det vara, som man brukar säga.

Denna sommar kommer nog bli bra.
Världens underbaraste vänner, pojkvän och familj.
puss



PS. Tigger har blivit stor. jag ska visa bilder sen.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0