måndag

Hej!
Igår åkte jag till Vällingby med Magaluf-tjejerna och betalade det sista på resan. Ticket är så jävla krångliga - boka aldrig med dom. (hett tips)
Sedan var det middag hos Jenny klockan 17. Hon fyllde ju hela 17 år!
Det var en härlig tjejmiddag beståendes av en blandsallad med kyckling, underbara såser och bröd.
Till efterrätt hade Jenny gjort en alldeles egen hallon - och rabarberpaj med vaniljsås!
Efter middagen badade några i bubbelpoolen, men eftersom jag har varit lite frussen och inte känt mig helt på topp de senaste tre dagarna så skippade jag det.
Vid halv elva kom jag hem till David, kröp ned i soffan och kollade på två avsnitt av sex and the city, sedan var det läggdags!


jag och min älskade Jenkan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0