väckarklocka

När jag kom hem idag så stog den en kartong med en ny väckarklocka på sängen. Mamma och Anders hade varit och köpt den igår när jag var hos David.
Jag undrar om de investerade den för att vara snälla eller för att de är irriterade på att jag aldrig kommer upp på morgonen. Men jag har faktiskt blivit bättre på det nu. Jag har börjar lägga mig innan tolv, och då är det faktiskt lättare att stiga upp tidigt. Plus att det är mycket ljusare ute på morognen nu, så man är gladare och piggare automatiskt.
När jag tog upp väckarklockan oss dess instruktioner, som för övrigt alltid är ihopvikta till ett tre centimeter brett papper på fem oliak språk och när man vecklar ut det ser det ut så här:
image567
Ja, det ligger på golvet. Och armarna räcker knappt till att hålla i det.
Jag skulle försöka mig på klockan, läste instruktionerna och började pilla lite, men fattade verkligen inte ett skit.
Klippte ut Svenska-delen ur pappret och gick upp med klockan till mami.
En halvtimme senare fick jag en inställd och redo-för-väckning-klocka tillbaka!
image568



Kommentarer
maja

där är den ju!
haha
spejsat värre!

2008-01-24 @ 20:21:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0