torsdag

Hejsan!
Började 10.10 idag, skönt med en aning sovmorgon för en gångs skull.
Kollade på film om istiden på NO:n. Jag var på gränsen till att somna så jag satte mig och läste min bok istället. Bra sätt att hålla sig vaken på eftersom jag koncentrerade mig att se alla bokstäver i mörkret.
Efter Naturkunskapen hade vi lunch, äcklig pytt i panna.
På spanskan fick vi arbeta själva hela lektionen, skönt det.
Efter det - håltimme. Alla dessa jävla håltimmar.. blir så trött på dem. Mitt på dagen. Vad tjänar dem till egentligen?
Bara sitter och väntar..och väntar..väntar på något tråkigt. Idag - matte. Jag vet ju att när jag sitter på mattelektionen så gör jag ändå inte ett enda tal. Idag fick vi dessutom gå 20 minuter tidigare, håltimmen blev helt plötsligt ännu onödigare.
Efter skolan hämtade jag Linn.
Jag var snäll, hon fick i stort sett allt hon pekade på idag. Min ork var på lägsta nivå och jag orkade inte tjata och säga emot henne.
Jag kom hem för ett tag sedan. Lite rikare, mycket tröttare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0