torsdag 3/1

Hej!
Tredje dagen på det nya året. Ja, vad ska man hitta på idag då?
Jag och David vaknade elva idag. Kollade ut..vitt vitt vitt. Härligt :)
Vi åt frukost vid tolv och jag drog mig hemåt vid ett. Engel skulle komma och måla lite med David. höhö, jag hatar skolan.
När jag kom hem städade jag rummet, tog mig en portion av Anders goda pasta carbonara med ett glas (en flaska) pepsi max och satte mig här. Tänkte färga utväxten snart och efter det ta en dusch. Är sugen på att hitta på något ikväll faktiskt!
Tog lite dagens-kort också! Lite små-kul sådär:

Väder:
image428

Mikaela: (som ni ser behöver lilla blondie en påfyllning i håret)
image429

Tigger: (i min säng och på stolen)
image430image431

Mikaela + Tigger
image432

Kommer snart igen, PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0