tjuvlyssnat.se


Man och kvinna ~40, kliver in i en butik och fram till en klädställning med reavaror.
Kvinnan (läser skylten och utbrister på bred amerikanska): Slut Rea! ?Well I guess she´s really popular in Sweden!
Mannen fnittrar förtjust.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Tjej 1 ~16: Men ska vi inte gå dit då?
Tjej 2 ~16: Jag kan inte. Jag ska fara och ta prover.
Tjej 1: Ring bara och säg att du är sjuk!
Tjej 2: Men jag kan ju inte ringa till vårdcentralen och säga att jag är sjuk!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

En kille ~22 sitter i träningskläder och pratar i telefon. Det framgår av samtalet att han kommer från en rik familj men nu lever studentliv, och han pratar med överdriven Liding-dialekt
.
Killen: Alltså, jag stod och dammsög häromdagen, och då slog det mig: Vad fan håller jag på med här? Varför städar jag? Det är ju ett kvinnogöra och jag är ingen jävla kvinna! Jag har ju viktigare saker att göra? typ banta!

 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0