Tisdag

Hallå i stugan!
Imorse gick jag upp runt 07.30, slängde på mig idrottskläderna och lunkade iväg till bussen. Snö ute idag, mysigt! När jag låg i sängen och skulle sova igårkväll tyckte jag mig höra regnet utanför fönstret men jag hade troligtvis fel eftersom snön hade lagt sig imorse.
På idrotten hoppade vi trampett. Jag var absolut sämst och ramlade ett antal gånger men det var roligt ändå!
Samtidigt lyssnade vi på disneylåtar, jag älskar disney. Nostalgiskt och otroligt gulligt!
Efter det hade vi engelska, Partow (våran lärare) började i början av förra terminen med samtal med varje elev och idag fortsatte han med det. Jag har redan haft mitt så jag kunde slappna av. Vi som var kvar i klassrummet busade runt lite. Jag har med min kamera till skolan idag så det blev lite kort och någon film. Laddar upp de på bloggen sen när jag kommer hem!
Vi tog en snabb lunch och sedan språk. Eftersom min lärare ska sluta och det var sista gången hon hade oss idag så fick vi kolla på film. Jag sket i filmen och plockade fram min nya sudoku-bok! Löste tre stycken. Jag tröttnar visst aldrig (?)
Nu sitter jag, Liza och Maja i datasalen. Jag och Liza väntar på att våran bildlektion ska börja, den är från 13.30 - 14.50. Som ni vet så är jag och Liza redan klara med läxan iallafall! Jippie



Kommentarer
stine

hejsan kolla in i min blogg

2008-01-22 @ 13:39:26
URL: http://stineb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0