Tisdag

Bilden gick bra. Jag kom en liten vart på huset iallafall och det ska vara klart om två veckor.
Efter skolan åkte jag hem, trött som satan. Bestämde mig för att lägga mig och kolla på OC vid fyratiden, somnade och vaknade av att mamma sa att det var middag halv åtta. Haha, bra jobbat.
Jag börjar bli sjuk tror jag. Fryser sjukt mycket, förkyld, nyser, ont i huvet. And so on..
Men just nu är de flesta sjuka. Vinter/höst-tider är ju sådana. Snörvel, snörvel.
Dessutom är den lite extra kvinnliga veckan i månaden på väg att ta sin plats. Värk för det också. Kul!
Jag får se om jag går till skolan imorgon. Mamma sa nyss att hon inte tyckte att jag skulle gå om jag mår som jag gjort idag. Men på något vis vill jag faktiskt gå.. Jag vill hålla mitt nyårslöfte som är att gå på fler lektioner och dessutom har vi naturkunskap då vi får tillbaka våra arbeten och lite senare på dagen har vi företagsekonomi då dom två sista grupperna ska redovisa sina produkter.
Idrotten kommer jag nog iallafall inte vara med på. Dessutom är den allra sist på dagen, 15.00-16.00 = ingen energi alls.
Tigger sov också middag idag.
image496
Ganska skön stil när han sover måste jag säga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0