tisdag

Hej svej!
Började 8.15 med idrott idag, basket..verkligen inte min grej, som är bollrädd och allt. Ägnade 99% av lektionen till att garva åt Niklas som var typ skitdålig han med. Haha!
Lång engelska lektion sen, hur segt som helst måste jag säga.
Efter det en snabbig upp i matsalen, fylla på litegrann och in på spanskan. Körde bingo, helt okej. Bara jag slipper prata så är det lugnt.
Sedan en lite längre lunch med Liza, Jenny och Cissi. Slutade med typ sex tallrikar på bordet och lika många glas. Jag var skyldig till de flesta glasen eftersom maten var stark och jag missbrukade vatten som om jag inte fått vatten på sju dagar.
Hann gå igenom Fek-arbetet en snabbis och sedan bild. Jag och Liza gjorde hänga gubbe. Jag vann nog. Om man nu kan vinna på det.
Gjorde klart det sista på arbetet nere i ljushallen och sen traskade vi hemåt vid halv fyra-tiden. Typ jättemörkt ute redan då, huanemej!
Matchade in tuben precis, tajming! Var fullsmockat..varför så mycket folk just idag kan man fråga sig?
När jag kom till vby var det som igår fullt med poliser. Jag undrar vad dom gör där. Jag såg att typ fem poliser började jaga någon. Eller fyra poliser sprang efter och en hoppade in i bilen med blåljusen på. Det var någon som kom med min tbana. Haha, jag blir faktiskt nyfiken! Någon som vet?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0