Tisdag 29 januari

Hej!
Imorse vaknade jag av musiken, har börjat med radio istället för pip nu när jag ska vakna på morgonen.
(i och för sig har jag mobilen på pip om jag nu inte skulle vakna, eller somna om av musiken)
Jag blir oftast på bättre humör av att vakna av musik istället för ett irriterande ljud som man bara vill döda.
Började dagen med idrott, jag kom i tid och Liza startade lektionen med en fräsch uppvärmnig och efter det följde trampett och badminton.
Sedan hade vi engelska. Vi presenterade gruppvis ett kapitel var ur About a boy  och sedan kollade vi på filmen.
En snabb lunch och efter det spanska.
Just nu sitter jag med Niklas, Iza, Gustav, Liza och Cassandra i datasalen och väntar på att bildlektionen ska börja. Den börjar 13.30.
Efter skolan ska jag hemåt och möjligtvis plugga lite matte.. om jag orkar..
hörs sen, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0