söndagskväll

Hallå där!
Runt sex-tiden åkte jag till David, åt en mysig middag med han och hans föräldrar.
Dom hade gjort hur fint som helst med tända ljus och förrätt samt paella till varmrätt. En god sallad med avokado i och keso vid sidan om. Dom bjöd också på sånt där härligt hemmagjort bubbelvatten, gillar det jättemycket. Så himla fräscht!
Efter middagen satt vi kvar och pratade en lång stund om allt mellan himmel och jord.
Drog mig hemåt runt nio. Det blir svårare och svårare att slita sig, måste jag erkänna. haha! Jag som inte brukar vara sån överhuvudtaget..men det är lika bra att erkänna. När jag träffar honom blir jag glad i hela kroppen, och det måste ju tyda på något, eller hur? Rätta mig om jag har fel, för jag är ingen expert.
En expert däremot, är ju Tova. Förresten, grattis till 2 år och 2 månader med Ville! Dom där två alltså..ett gulligare par går nästan inte att hitta.
Allt känns mysigt just nu, förutom att skolan börjar imorgon. Det ska faktiskt bli lite kämpigt när alla prov sätter igång igen och stressen börjar smyga sig på, sakta men säkert.
Däremot ska det bli jätteroligt att träffa alla igen och höra allas lov-historier. Brukar ha hänt en hel del efter jullovet, nyår och allt. Spänningen stiger.

image442
Ritad i sanden på tofta för två år sedan. Har landställe där.



Kommentarer
Anonym

Mic :D

2008-01-08 @ 14:24:28
mikaela

hihi :)

2008-01-08 @ 16:00:56
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0