Söndag 27 januari

Hej Hopp!
Idag vaknade jag klockan tio, ovanligt tidigt för att vara mig..men det gjorde inget, för David är så söt när han sover !
Vi gick upp ur sängen 12.30, åt frukost. Det var fullt hus kan man lugnt säga!
Jag, David, båda föräldrarna, Juan + hennes pojkvän och den nya tjejen (minns inte vad hon heter)
Själv tycker jag att det är mysigt med lite liv i huset, det enda som är lite svårt är väl engelskan, hehe.
Halv två kom mamma och hämtade mig, sedan åkte vi hem och tog det lugnt till klockan fyra då jag och Sandra åkte till Kista.
Jag hittade ett par trosor och två t-shirtar. Jag håller på att ladda min kamera så bilder kommer senare ikväll.
Snart tror jag att jag ska färga min lilla utväxt och sedan ladda inför morgondagen, börjar 08.00. Jippie.
image581
Min söta till höger




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0