på onsdag, på onsdag, på onsdag...

..är jag med på barnsjukhuset enligt ryktet. Jag själv längtar inte, men vissa av er som missade förra eller inte kände mig just då vill gärna se och jag har lovat att höra av mig när det kommer. Så.. Denna onsdag.

Barnsjukhuset
Toppsatsande Mikaela drabbades av anorexia efter simningen
23 januari 2008 19:30
 
Mikaela är en före detta lovande simmare som fick problem med kosten. När schemat blev för späckat blev hon tvungen att ge upp simningen men drabbades i stället av anorexibesvär.

Sjuttonåriga Mikala Holm-Larsson var en mycket lovande simmare. Hon lade all sin tid och ork på träning. Men kraven från skolan blev allt tuffare och hon började få svårt att hinna med allt. Till slut gav hon upp simningen men fick i stället fick problem med maten. Mikaela hade fått sjukdomen anorexia, en sjukdom som går allt längre ned i åldrarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0