nyårsafton

Igår var det ju som sagt nyår.
Dagen var lite stressig i sig men jag hann bra tillslut.
Träffade Julia i Vällingby vid halv sju-tiden. Julia kom lite före mig till Vby och när jag satt på bussen dit fick jag ett sms av Julia: "kom det är någon här". Haha, jag tror att Julia egentligen visste att jag inte kunde skynda på bussen och få den att åka snabbare än den gjorde, men det var nog bara en liten panik-sak. Det hade varit någon äcklig kille där som tvingat henne att ge ut hennes nummer och sa att hon skulle följa med på fest. Jag föreställde mig en äcklig gubbe, sedan sa Julia att han var 91a. Haha!
Vi tog iallafall 115 runt halva världen för att komma till Jenny. Den tar världens omväg märkte vi. Om vi hade gått hade vi kommit fram en kvart tidigare, men vem fan orkar gå? Inte jag.
Hemma hos Jenny var det jag, Liza, Jenny, Julia, Anna och Jennys mamma, låtsaspappa, syster och en vän till familjen. Det var faktiskt jättetrevligt! Dom bjöd på champagne, oxfilé (som jag för övrigt inte äter, men det är ju nyårsmat), klyftpotatis, sallad, såser och sist men inte minst marrängsviss. Mums.
Vi la på fullt med glitter och smink och tog bussen därifrån vid halv tio.
Vi åkte mot Stora Mossen där vi mötte upp David, Jombe och två andra som jag inte minns namnen på. Därifrån gick vi till Anton Lundqvist!! Han som spelar i Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö, coolt va?! Maria Lundqvist´s son! (Det var i och för sig bara jag som tyckte det var skitcoolt..) Jag var i deras hus och jag fullkomligt älskade det!
Väl där firades det nya året, jag tycker att det var jättetrevligt faktiskt! Träffade några få jag kände men mest nya ansikten (förutom dom jag kom med) och alla var supertrevliga. Sju minuter i Tolv gick vi ut på tomten med glasen i handen. Nyårskyssen fick såklart David!
Sedan fortsatte det inne i huset.. och som vanligt när folk får i sig dricka så blev det lite tjaffs (dock inte jag) men det undviker jag att skriva om.
Jag och David kom iallafall hem vid..eh..okej, helt ärligt har jag absolut ingen aning, men när vi kom hem käkade vi lite och vi somnde väl vid.. 6.

Anton Lundqvist
image403

Maria Lundqvist som spelar "Sally" och är med i Heartbreak Hotel!
image404image405image411


Kommentarer
Annabengtsson

aa fett mysigt :)aa ajg såg han anton i en kompis skolkatalog och där var han jätte söt ju ;)

2008-01-01 @ 22:29:56
Emma

hahah hon är så jävla skööön, jag tycker också det var coolt ;)

2008-01-02 @ 23:22:06
URL: http://selenius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0