middag

Igår kom jag hem runt tre, tog en macka och satte mig vid datan ett tag.
Sedan gick jag och gjorde mig iordning, dusch och smink-time.
Pappa kom över med en klänning som jag hade glömt hos honom som jag ville ha på mig på kvällen.
Klockan 19.00 skulle jag vara i lokalen på Tova och Emmas gård.
Tovas föräldrar hade gjort en god bål till oss och Emmas pappa som är kock hade lagat en jättegod tacogratäng och sallad. Till efterätt fick vi världens godaste cheesecace made my Annica, Tovas mami.
Presentöppning och mer drickande, vid tiotiden gick vi upp till Tovas lägenhet och fortsatte. Ville och några andra pojkar kom, trevligt!
In på natten kom David från krogen och eftersom Tova bor i Bplan så möttes vi där, Ralles grill först och sedan lunka hem i regnet. Det var en händelserik hemgång. Personer som var med: Jag, David, Ian, Jombe.
- En tunnbrödrulle blev kastad på en buss
- En cykel blev vält
- Tre av oss blev arga på något vis
- Alla blev blöta av spöregnet
- En sprang iväg
Tillslut kom jag och David hem till honom, irriterade och blöta som två djur. Det var bara att lägga sig under det varma täcket helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0