med en pepsi max i magen, klarar du av dagen!

image540 Denna rubrik gäller inte för alla som ni kanske förstår.
Man skulle kunna jämföra det med kaffe.
Vissa missbrukar kaffe medan jag gör samma sak fast med cola eller pepsi för att klara av dagen.
Idag har det gått alldeles utmärkt ska jag säga!
Efter min lilla håltimme där jag klämde in ett blogginlägg så laddade min mobil ur. Det var väl det enda negativa med denna dag.
Vi hade engelska, spelade upp en liten pjäs från boken "about a boy" och även fast jag läst endast 8 sidor (skulle ha läst ca 50) så klarade vi det galant!
Sedan svenska, håller på med ett grupparbete som också går ut på att spela upp en pjäs. Det är mycket agerande i skolan nu må jag säga. Men inte gör väl det någonting.
Gick hem, något frussen men på strålande humör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0