kvällllen..

..vad fan! Folk är så dåliga på att vara ensamma hemma tycker jag!
Jag och Jenny gick ut med min granne Sandra och hennes sambo Markus, han köpte cigg till oss.
Hur snällt som helst enligt oss iallafall! För Markus verkade det inte vara någon big deal.
Ett tag efter vi kom hem kom Jombe förbi (utan David för han är på väg att bli sjuk) och jaa, vad gjorde vi? Ringde allt folk som var halvdöda men ändå taggade och sedan åt vi mat som kändes som frukost (flingor, oboy, kex mm), efter det kollade vi på Se upp för dårarna. Själv har jag sett den sex gånger men Jenny hade inte sett den så vi satte på den.
Kvar efter hela filmen är nu jag, Jenny och Tigger som biter ihjäl oss.
Jenny ser förtillfället ut som en trött skönhet! Jag tror att hon ska hem och få sin skönhetssömn snart!
Jag ska väl antingen kolla på tv, sitta här och uggla, göra lite nytta genom att läsa min bok (som ska vara utläst efter lovet) eller bara sova. Oj, vad många förslag jag har att välja mellan!! Beslutsångest nästan.
Jag saknar iallafall David!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0