Jag är så otroligt lyckligt lottad!

Jag ringde nyss my love och bad om ursäkt för min lilla insomning där inatt.
Såklart kunde jag ju inte hjälpa att jag somnade, men jag kunde tänkt ett steg längre och hållt mig vaken..
Iallafall..så har jag gått och väntat på att han ska vakna idag för att ringa och säga förlåt.
Halv ett kunde jag inte hålla mig längre så jag ringde honom. Han var, underbar som han är, inte sur.
"Det händer även den bästa".. Jag förväntade mig faktiskt en butter kille eller en liten utskällning, men icke.
Ibland börjar jag undra om han inte är lite för bra för att vara sann!
Mikaela <3 David


Kommentarer
Filip

Hej du! :) Allt bra ? :) kramz

2008-01-27 @ 15:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0