här ska det vara en rubrik..

Fan, jag orkar inte sitta här längre. Ingen är rolig.
Jo, Lisa vill prata med mig. Hon frågade vem som var min pussvän, "du-och-jag-föralltid-vän". Ja visst fan är det Tova och Jenny. Jag är lyckligt lottad. Jag har två föralltid-vänner. Gullig fråga by the way!
Dessutom säger Lisa att jag har en söt katt.
Och jag är just nu jätteglad för Lisas skull. Det går framåt. Kämpa på tjejen, jag hejar på dig.

Förresten fick Tova precis ett utbrott. Haha, jag älskar den kvinnan!
Bloggen är ju nämligen lite knepig idag. Ibland går det inte att varken logga in eller besöka en blogg och när man väl skrivit klart sitt inlägg så raderas allt. Vid sånna tillfällen, när man tycker att man skrivit ett riktigt bra inlägg men inte kommer ihåg vad man skrev längst upp, vill man bara kasta tangentbordet i golvet och slänga ut skärmen genom fönstret. Tova tar ut sin ilska via msn:
Tova säger:
suug min storafeta balle bloggfitta!
Tova säger:
vill jag bara säga

Haha, det är lugnt Tova, jag är likadan..

Lisa
image462



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0