good morning sunshine


image536 God morgon!
För en gångs skull är jag pigg på en söndag, otroligt skönt faktiskt!
Jag gick upp klockan 11 och har nu tagit mig en skön dusch och städat rummet lite!
Mamma och Anders ska snart iväg på brunch på ett hotell som vi har för vana att göra varje år (vilket jag tackade nej till eftersom jag trodde att David skulle sova här inatt). Men men.. jag och Liza ska ändå plugga så brunchen får sakna mig detta år.
Liza kommer hit om kanske någon timme eller två. Ingen stress.






Kommentarer
Klara

Ingen aning... Väntetider och liknande, jag har inte hört något från dem än.
kram

2008-01-20 @ 12:51:17
URL: http://klarissan.webblogg.se
Klara

ja :) [email protected]
Finns en väldigt konstig anledning till varför ja heter så.. :P

2008-01-20 @ 13:28:16
URL: http://klarissan.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0