God morgon!


image496
Jag hade jättesvårt att sova igår, kanske berodde på att jag hade gått upp klockan tio samma morgon.
Vaknade för en halvtimme sedan, gick in på blackans hemsida och såg att jag inte har någon spanska idag heller..
alltså blir det en håltimme från 11.02-13.30. Kul! Jag hinner ju hem och tillbaka..?
Well well..får se hur jag gör.
Måste dra till plugget nu, idrott väntar och jag är förkyld. Vi får helt enkelt göra det bästa av situationen!
Och lycka till Tova som ska dra sig till plugget för första gången innan jullovet. (hon har varit sjuk hur länge som helst)
Have a nice day! /Mikaela


Kommentarer
Tova

kan säga att det inte var världens bästa start heller! jag hatar skolan mer nu än när vi fick jullov för typ en månad sen..

lööööv!

2008-01-15 @ 18:06:45
URL: http://tovagyllestad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0