fredag


image572 Hallå hallå.
Gårdagen då:
Började 12.00 med Fek, vi gick igenom något tråkigt och sen fick vi en gruppuppgift som vi skulle få klar under lektionen, men det gick bra.
Efter det: matte, jag räknade på faktiskt, jag tycker matte är roligt om det flyter på!
Vi avslutade skoldagen med engelska, gick igenom lite grammatik, kollade på About a boy i 20 minuter och fick sedan våra betyg för Fek och naturkunskap. Mitt fek-betyg är inte klart än men VG i natur iallafall. Jag är faktiskt jättenöjd med det!
Vid halv 4 slutade vi och innan jag drog hem fixade jag lite saker.
Hemma åt jag en portion pasta med ketchup (det brukar bli så när föräldrarna kommer hem sent)
Och efter det åkte jag och mötte upp Emelie. Vi väntade på Carlstedt i typ en timme. KUL!
När jag äntligen kom hem så kom Sandra och Jenny över, vi gjorde oss iordning och vid halv tio var tre blondisar på väg till Calle.
Hos Calle var det en del folk. Blev lite tjaffs mellan vissa och mycket deep-talk.
För min del slutade kvällen med tjaffs, svordomar, saknad och en jävla karatefylla.
Imorse vaknade jag klockan åtta med 13 missade samtal och 4 meddelanden på mobilen. Jag hade klantat mig rejält genom att däcka i min egna säng i väntan på att David skulle komma hem till mig. Jag tänkte att jag bara skulle "vila" lite medan jag väntade. Det gick inge vidare måste jag säga..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0