fortsättning

Jag och mamma åkte till vby när hon kom hem vid fem. Vi gick in på Åhléns. Träffade Steffi där inne också! Nytränad och fräsch. Jag måste också träna snart. Bygga upp litegrann.
Apropå det så går barnsjukhuset i repris nu.. inte igen! Pinsamt.
Jaja, tillbaka till Åhlens.. smörade till mig en ny foundation och så fick jag e till sak. ******-*****. Haha, lite hemligt sådär. Jag kan ju inte avslöja allt, eller hur?
Gick in på Hemköp, extrapris på godis, 5.90/hg. Klart jag och mamma plockar på oss en påse, även fast det inte är lördag. Men när slutade jag följa den regeln? Nio år sedan kanske. Ingen bryr sig, förutom min tandläkare.
Well well.. åkte hemåt. Det kommer alltid samma låt när jag och mamma sitter i bilen; Kanye West - Stronger. Typiskt.
Har precis ätit middag med mamma och Anders. Potatissallad med skinka. Slank ner, och gott var det.

ps.
image443
Darling, I miss you
ds.




Kommentarer
Anonym

när kommer barnsjukhuset gå? :)

2008-01-08 @ 20:12:35
Tova

miss you tooo bejbi!!

2008-01-08 @ 23:34:43
URL: http://tovagyllestad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0