det blir en lång natt?

..eller en kort rättare sagt..
Jag menar, Tova fyller år imorgon och jag vill absolut hålla mig vaken till tolv så jag kan skicka iväg ett sms till den lilla 18åringen!
Fast helst av allt skulle jag bara vilja sova just nu. Min kropp vill sova. NU!
Men har man saker att göra, så har man. Prioritera kallas det för övrigt.
Så kvällen från och med nu:
- blogga klart och få sagt allt jag vill säga idag
- skriva ner viktiga saker om boken och försöka lära in
- ställa klockan, smink bort, tänder rena
- 23.55 = 2½ men
- 00.00 = smsa Tova
- kolla vidare på tvn som jag antagligen somnar till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0