torsdag

Hejsvej
Jag och David gick upp omänskligt tidigt för att vara lov idag. Halv tio var vi tvugna att gå upp för att han skulle åka iväg med Jombe och fixa något skolarbete.
Inatt gjorde jag tydligen massor med konstiga saker. Bland annat så pratade jag i sömnen om skor, hm.
Jag i stort sett inte gjort ett skit sedan jag kom hem.
Däremot hade jag sett fram emot två goda frallor som jag köpte igår och skulle äta idag, men dom hade kattskrället hittat och gnagt på! Grr.
Nu har jag skittråkigt, ingen rolig inne på datan och jag är så oteknisk att jag inte ens kan ladda ner ett Gossip girl-avsnitt. Fuck!
Lite senare på eftermiddagen tar jag nog en sväng till solariet.
För övrigt börjar en ny serie på 4an klockan 21.00 ikväll. Sällskap någon?
Private Practise
image879


Kommentarer
Sara

Jag älskar Private Practice.. Här har nästan hela första säsongen gått. Ett hett tips!

2008-02-29 @ 01:01:15
URL: http://saraistheshit.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0