tjuvlyssnat.se

Söder, Stockholm

Två killar ~20 sitter på en pizzeria och pratar kärleksbekymmer.
Man 1 (suckar): Jaha? och så har vi bråkat igen. Blev så jävla trött på alltihop att jag bara gick och la mig.
Man 2 (stödjande): Ja, jag förstår att det var tungt för dig.
Man 1: Ja, astungt! La mig på en gång!
Man 2: Skitbra, det är bra att sova på saken.
Man 1: Fan, sluta att objektivisera min brud? Hon är faktiskt en person!


____________________________________________________________________________


Max, Uppsala

Tre killar ~20 sitter och pratar samtidigt som de äter.
Kille 1: Kan du bjuda på lite dipp?
Kille 2: Nej du får köpa egen, snåljåp.
Kille 1: Men du då?
Kille 3: Aldrig i livet.
Kille 1: Alltså ni två kan vara riktiga kukskallar ibland!
Kille 2: Och du är en sån som får folk att begå självmord.
Kille 1: Det har hänt EN gång!


 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0