tjuvlyssnat.se

Igår när jag pratade med David i telefonen så frågade han vad det var för tråkiga inlägg som jag lägger upp från tjuvlyssnat.se.
M: det är ju skitkul ju!
D: Haha, nej det är det inte alls det..vad får dom det ifrån? Jag förstår inte vad det är för en sida?"
M: Det är till exempel folk som sitter på bussen som hör några andra prata om något roligt, så återberättar dom historien.
D: Dom bluffar fattar du väl! Dom kan ju hitta på!
M: Glädjedödare
Är det bara jag som tycker "historierna" är skitroliga? Höhö
_________________________________________________________________________


Buss ut till Kummelnäs, Nacka

Ett gäng tjejer ~16 sitter längst bak i bussen och pratar högljutt.
Tjej 1: Jag har råkat radera heeela mitt historiearbete som tog mig typ två veckor att skriva!
Tjej 2: Stackars älskling, gud vad jag tycker synd om dig! Hoppas du har en förstående historielärare.
Tjej 1: Jaa? joo, han är ganska förstående? han är bög.



Kommentarer
Matilda

Tjuvlyssnat är ju bäst? Sitter alltid och hänger där och skrattar för mig själv! I love it :)

2008-02-08 @ 12:40:00
URL: http://matildows.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0