söndag 10/2

Hej!
Vid 14-tiden mötte jag upp David och Jombe i Bplan där de skulle spela match.
De förlorade tyvärr..men min David var jätteduktig som back i alla fall!
Efter det åkte jag hem och sedan dess har jag bara tagit det lugnt faktiskt.
På vägen hem ringde jag min lillasyster Sofia som fyller 10 år den 3e mars. Jag frågade henne vad hon önskade sig av mig. Jag vill ha "En tuff plånbok". Haha, klart som fan hon ska få en tuff plånbok då! Får bege mig ut och leta reda på en riktig tuffing.
Vid halv sex-tiden kom Anders föräldrar hit på middag. Dom är fortfarande kvar men jag orkar inte vara trevlig och social idag så jag sitter här!
Har läst lite i boken som ska vara utläst imorgon. Kommer nog inte läsa ut den, ca 100 sidor kvar. Haha, bra jobbat! Well well..
Just nu försöker jag bara bestämma mig för vilken film jag ska se på TV ikväll, om jag ska se någon överhuvudtaget.

image689
Syster Fia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0